Fullspäckad dag och veckan blir värre!

Idag har jag haft grymt mycket att göra heela dagen. Trodde vissa stunder att jag ärligt talat skulle falla ihop.
Men med lite varm choklad och några muffins så gick det ju fint.

Var med företaget på julmarknad idag i Östhammar.
och för dom som inte vet vad Östhammar är så:
- Är det en liten håla med två torg och massor av hus.
- Det tar 2 timmar med buss ( enligt min räkning)
- Många mysko människor bor tydligen där, enligt säker källa.
- Varje kväll så är det Middagsrusning på Sibylla med tjocka barn.


Med andra ord hade vi julmarknad i en mycket trevlig stad som borde uppmärksammas mer!
I love east, ska lätt bo där i ett sött hus och handla på julmarknad med mina tjocka barn i framtiden, yeaah

Vi sålde skit bra och när jag kom hem så var jag faktiskt ovanligt nöjd med vad jag åstadkommit under dagen! haha

 ~

I veckan blir det fullt upp med, läkarbesök, tandläkarbesök, utbildning på jobbet, jobba, middag med släkten, högskoledag och ett grymt stort prov.. och utöver det här ska jag hinna med allt annat jag vill göra också.. knepigt!
men har redan nu bestämt mig för att det ska gå bra!

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon klockan halv 7..
fy bubblan..
jag hatar kvällar, man blir så ensam och ledsen då..

Men konstigt nog så är jag glad ikväll även om det är tyst och ensamt i lägenhetenimage19
Wiiiie.........  Idag älskar jag livet..

PUSSY!


Postat av: Anton-Svamp <3

Shit asså, ditt liv verkar så jävla fullspäckat och fett kul. Jag vill också vara i Östghammnar och träffa tjocka barn, jag vill också gå till tandläkaren och mest av allt vill jag också heta JULIA GÓDEN!

2007-12-03 @ 13:03:53



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0