Galet.

Vilken jävla dag alltså!

Vaknade upp med värre förkylning än någonsin men knatade minsann iväg till skolan ändå, för att slutföra mitt och Blertas projekt!

Det började med att vi vandrade ner på stan, och det slutade med att vi båda hade våra fina piercingar färdiga.

Mamma och Pappa fick en chock när jag kom hem, herregud stackarna, tur att man får bestämma över sig själv i den här åldern och att dom inte har så mycket att säga till om..

Läppen känns som vanligt, det gör inte ont, jag kan äta som vanligt, dricka som vanligt och ja, allt är preeeeeeeeciiiiiiiiiis som vanligt..

Blertas tunga däremot lär ju inte vara så fresh just nu, stackars älsklingen !!!!!

Nu ska jag plugga och sen ska jag försöka  rätt tidigt ikväll.

Imorgon slutar skolan ! JIPPI!

image25

PUSSY

Postat av: blerta

baby vi e knasiga vi hahaha vi måste fixa mugg telen haha ;)

2007-12-19 @ 22:26:33
URL: http://blertas.blogg.se
Postat av: linda

HAHHAHAH, haru gjort det?
Fan ni är ju galna, bara sådär :S aaaj!
haha, Ni är fan sköna!

2007-12-21 @ 00:30:15
URL: http://lendas.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0