Izzie Pizzie POW

Sitter fortfarande uppe även om jag trodde att jag skulle hoppa i säng vid typ idag.

Men icke sa nicke..
blev mys med mamma och pappa och filmen smala sussie.

Det är jätte många som sagt att den filmen skulle vara urusel. Men jag tyckte den var as bra !
Tokigt, kanske bara jag som är grymt uttråkad idag?

Nu har jag druckit upp 3 liter julmust, lagt dunbollen i sängen och tänkte faktiskt sätta på en film till nu, för att slippa känna mig ensam..


För ENSAM är just det jag känner mig. Varje dag. Spelar ingen roll om det händer saker runt omkring mig. Om jag har världens bästa kompisar eller om jag nästan alltid har något för mig. Saker är endå inte detsamma.
Utan dig är det mest tomt. Det är bara tomt, kallt och tröttsamt
.

Jag vet att allt inte går att lösa. Men det är ändå det enda jag kan tänka på.

Jag hatar det här, jag hatar mitt liv just nu. ORKAR INTE vara deppig mer. Jag är ledsen, klagar och blir ännu mer ledsen.

Synd att det finns oförstående människor som visar 0 % respekt. Men tur att det finns fler som faktiskt försöker förstå och försöker trösta, annars hade jag gått under för länge sen.

Man märker vart människor står och tur är väl det..
image18
Dunbollen kommer iallafall alltid vara mitt bästa. Han sviker minsann inte utan ligger bara i sängen och är söt och dunig varje eviga dag.
Nu ska jag klia han på magen och berätta hur mycket jag tycker om honom, sen ska vi spendera natten ihop i min trånga säng, precis som de senaste 8 månaderna, tragiskt men sant.

PUSSYNATTI




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0