Kraxande Kråka

Slitsam kväll igår, minst sagt!

jag som inte skulle dricka en droppe alkohol och jag som ABSOLUT inte fick gå ut på krogen blev förstås dyngrak och extra partysugen!!

Kvällen började hos marta makaron som hade tjejfest, underbart! Så kul att vara med er allihopa, och bättre lär det bli på nyår?!

Jag som är ny piercad och allt får ju självklart inte dricka alhkohol. Detta förlänger nämligen läkningen av piercingen.
De första 30 ( 10 min ) av kvällen så låtsades jag vara en duktig tjej som tänkte följa piercingens alla regler och vara nykter.
MEN ICKE SA NICKE, jag kunde inte hålla mig utan började istället snällt dricka bode shots och öl!

Cirka klockan 11 var det dags för att dra sig hemåt för mig och att dra sig till People för de andra brudarna!

sugen som jag blev, trots min halsfluss så hängde jag på !



Grymt kul kväll , måste jag säga !
 jag och lina ( niggah ) hade det bäst med personalrabatt och allt vad det nu heter!

När jag tillslut  hoppade i snarkofagen runt 3 tiden så märkte jag hur mycket alkohol jag druckit, PISS!

Imorse blev det sista julshoppingen sen jobb..

ingen höjdare med min hals och mitt huvud..

Nu ska jag sova, imorgon så ska jag nämligen jobba, IGEN!

fy bublan, låt det bli nyår NU NU NU så jag kan få parta med dessa sköna brudar igen !

Ni är sjukt jävla bra alltså!

Postat av: Lina fina

haha, hej du ser ut som idol-ola, ge mig personalrabatt ;) hahaha
hej, känner du igen mig? nehe, men känner du igen mig då? nehe, inte det heller. hallå!!! JA JOBBAR(JOBBADE) FAKTISKT HÄR!
Krogen e så överskattad, men du e bäst..
PUSSSSSSSSSSSSSS

2007-12-23 @ 22:28:17
URL: http://linanilsson.bloggspace.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0