tack och hej leverpastej.

Im so sorry..

Men inom ett par dagar kommer min blogg inte existera längre.
Den kommer gå upp i rök..

Jag har gjort mitt i bloggvärlden känner jag. Jag tror inte att mitt liv kommer bli mer intressant för att jag skriver massa bajs här.

Jag uppskattas ingenstans OCH luktar rutten fisk.



klagomål lämnas in på  www.bemylover.se

vid eventuell skänkning av pengar till ansiktsoperation: Gå in på
www.takeawaymyboobface.se


TAKE CARE LOSERS


Och för den person som sa att jag INTE bjuder på mig själv.


Du kan suga av mig nu.

Postat av: mimsi

SÅ JÄVLA SNYGGA BRUDAR :D loveli!

2007-12-07 @ 19:59:41
Postat av: KISSIE

yes och ni är fjortis, fin att du trivs med det! fula barn...

2007-12-14 @ 17:02:24
URL: http://kissie.blogg.se
Postat av: ANNA

eeh hon är lite rolig hon. du är ju inte ful, haha det är ju snarare snarare hon som är det ^^

2007-12-16 @ 18:33:28
URL: http://krejsi.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0