Yepp yepp

Livet börjar gå uppåt igen och jag har beslutat mig för att ha kvar bloggen endå , kul va? haha

Idag har jag jobbat hela dagen och nu sitter jag här och pluggar matte.
Är så trött så jag håller på att spy..
Blev lite för mycket i fredags kan jag lova !
Peter Lamm , beställde in massa grejer till bordet , som vi inte kunde tacka nej till! haha ( ja du såg rätt IZZA, vi festade med Peter LAMM )

Nu kommer veckan blir tung att klara av.
har två skit stora prov som jag MÅSTE klara för att ha någon chans i dom kurserna och dessutom har jag massa folk som jag måste träffa.. börjar bli alldeles för länge sen :(
Och inte blir det bättre av att jag ska jobba 4 dagar i veckan, sa någon cash?


Nu ska jag plugga lite mer , äta några lussebullar och sen sova..

Förövrigt så saknar jag en massa folk...
1. Mitt bästa och finaste som jag inte träffat på hundra år för den där thailand trippens skull, Lina!
2. HHH , ( the hoe hanna hellman ) saknar dig rätt skapligt mycket , varför ska just du vara i indien och bli brun?
3. Räkan, önskar vi kunde ses oftare, du är viktig vet du det ?


PUSSY

Postat av: Lina

JAGFVET, jag saknar dig med bajsmycket. tur som sjutton att det är jullov typ om någon dag bara..dådu! då ska vi ses!
nu är jag hemma, vit som ett LAMM har ja blivit.. :( tyåpiskt att färgen försvinner efter tre dagar..
jag är magsjuk så jag e hemma från skolan :(
ÄLSKARDIG.. du måste berätta allt om Peter pappa Lambi sen också!
PUSSSSSSSSSSS

2007-12-17 @ 11:25:25
URL: http://linanilsson.bloggspace.se
Postat av: h-h-h-h-oe

jag kammer till dig SNART!
promise! om elva dagar iallafall... ;)
jag vet inte hur man gor hjartan pa den har datorn sa jag skriver:
hjarta hjarta hjarta hjarta!!!

2007-12-17 @ 14:13:21
URL: http://hellmaninthecity.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0