ZZzzzZZZz

jag är så jävla trött.

Höll på att svimma idag på jobbet för jag var så yr och mådde så illa..

Inte konstigt att min mamma fortsätter fråga om det är en jungrufödsel på g..

Jag orkar inte jobba mer , jag orkar inte plugga , jag vill sova sova sova, men har ingen tid för det överhuvudtaget.


Sämst är var det är..


Och bortskämd är jag fan också.. Jag blir aldrig nöjd.

Jag ska alltid få det jag vill ha, annars blir jag helt mongo, är det här normalt?


Och föressten är det normalt att man jobbar från morgon till kväll 5 dagar i sträck?

SVAR: NEJ! det här är fan omänskligt...

äntligen förstår jag alla som säger att det är tufft att jobba heltid, det är fan det bästa men samtidigt det sämsta jag gjort..

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film och försöka ladda inför tisdagen..

förövrigt ska jag jobba då också..

ÅH.

Godnatt!

image28





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0