40 h

Ja, helgen har vart super bra. Men det är den liksom alltid med de här brudarna. Har vart mysdagar, myskvällar och chill rakt igenom..precis på det sättet vädret tillåtit..  dessutom hör och häpna 0% alkohol..Bra start på nytt liv!

Nu har jag precis packat klart halva väskan inför resan och imorgon planerar jag att bli klar.
Ska ner på stan och fixa sista grejerna tidigt imorrn!

Ska bli så sjukt skönt att komma iväg och nu är det inte mer än cirkus 40 timmar kvar...till cirkus 27 gradersvärme, vita stränder, strawberry daquiri och galna nätter..

neeeedräkningen kan börja..

så nu drar jag mig till sängen, dricker upp mitt té och sover bort 1/4 av tiden, hihi

NATTI!


I wish i could rip out a page of my memory
Cuz i put to much enegry in him and me
Can't wait til i get through this phase
Cuz its killing me
To bad we can't re-write our own history




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0