Hela jävla helgen, förstår du?

Har varit på hemlig ort med storasyster hela helgen och det har varit sjukt skönt!

En hel helg har gått åt att tänka igenom allt som rört sig i mitt huvud och jag har faktiskt kommit fram till en hel del..

Har varit trött på så mycket senaste tiden och det är liksom nu jag kommit på att det  är dags att sluta lägga ned tid på det.
Jag har ju alltid sagt att det kommer en dag då man slutar bry sig om snack, falskhet och allt jobbigt.
Man blir kall, hård men samtidigt självständig och det är väl så jag blivit nu.

I andras ögon har jag säkert inte vart med om mycket, många tycker nog att det finns så många andra människor som har gått igenom så mycket mer.
Men för mig har det varit flera riktigt tunga år, med mycket som jag kämpat mig genom känslomässigt. Det har varit en berg och dal bana milt sagt.
Det är skönt att den tiden är över!

Det har som sagt inte gått riktigt som jag vill, men som mit liv ser ut idag, är jag nöjd. Eller jag kanske har vant mig bara?
Jag har liksom lärt mig accepterat att allt inte kommer på beställning så fort man vill ha det. Jag har väl helt enkelt sluta vara bortskämd. Saker kommer när dom kommer!

Jag har nu förstått att jag mår som allra bäst när jag får sköta mig själv, göra det jag själv vill och när jag får umgås med tjejerna. Tjejerna som jag vet aldrig sviker!
Det är ni som gör mig allra lyckligast!

Visst det kan vara så sjukt tungt ibland nu också, när saker inte går som jag hoppats.
När allt man önskat sig helt plötsligt försvinner, stunder då jag bara  vill hålla för ögon och öron.
Men istället för att göra det så går jag med självsäkra steg framåt.. eller ja, Oftast iallafall..

Det är tungt när drömmar rasar, men det är nog ännu tyngre när man måste beartbeta det faktum att de bara var drömmar.
Men efter flera krossade drömmar så kommer det alltid massor som kommer uppfyllas, bara man orkar vänta!

Saker går inte 100 % som jag vill nu, men jag tänker inte ligga och tänka på det iallafall.
Det finns så mycket annat positivt att tänka på istället. Måste fokusera på allt som är bra och bortse från det mindre bra.
Jag är nöjd med mig själv, nöjd med mitt liv, nöjd med det jag presterat och nöjd över att jag kan vara nöjd.
Get it?

Trodde aldrig den här dagen skulle komma..men det gjorde den..
det är både skönt och känns konstigt..
men jag har iallafall insett...
Jag klarar mig braa..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0