inte ens en enda dag kan jag få vara helt, helt lycklig..

"Du är problemet"
"Du är värdelös"
"Det är bara du som förstör allt"
 "Vi vill inte ens ha dig här"
"Det är ditt fel"
"Vi skulle klara oss bättre utan dig"


det tar på mig..

jävla mkt...

Postat av: Anonym

fan fan FAN! jag önskar jag kunde hålla om dig o säga att dem har fel, att du är underbar precis som du är. men det kan jag inte, för jag vet inte ens vem du är. de gör ont.

2008-08-11 @ 22:36:47
Postat av: Anonym

jag hörde föresten någonstans att Pain makes time stop, Time makes pain stop.

2008-08-11 @ 22:44:44
Postat av: Den där Hellman

Till skillnad från ovanstående så vet jag vem du är, tack och lov!

Och i morgon kommer jag hem och håller om dig!

pusspusspuss hjärtat

2008-08-12 @ 00:09:56
URL: http://iamhellman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0