Jag älskar regnväder

Jag är pigg, super pigg idag.. och på bra humör!
Har sovit gott i natt, drömt bra drömmar och har just ätit två mackor med ost och marmelad!MUMS!

Till och med jobbet går som det ska idag och nyss var frugan förbi för lite snack och lämning av grejer.. Det var uppiggande!

I eftermiddag blir det ännu mer mys ute i regnet med fika,skitsnack och dile tillsammans med Bleri och Lindi...

Hösten är på väg, och jag är inte alls ledsen över det.. för om 13 daaaaaagar är jag liksom på stranden..
med eller utan paraplydrink!

Ps. Min mobil är tillbaka!


Postat av: Christine

Hej!

Jag är intresserad av vad folk tycker om min blogg.

Design,innehåll m.m.

Så om du har tid & lust så kanske du kan kika in och sedan skriva vad du tycker.



Ha en bra dag !

2008-08-05 @ 10:42:59
URL: http://christiinek.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0