Paniiiiiiiiiiiiik

Vaaaaaarför ska allt bara komma som en bomb på samma gång.. det här kan bara hända mig!
Vet varken vad,när eller hur jag ska göra..

Egentligen borde det väl inte vara så svårt att bara bestämma sig? Men JO det är bajssvårt när man inte vet vilka konsekvenserna blir av det val man gjort..

Tänk dig att du önskat dig något, väääldigt länge och sen visar det sig att just det händer..
Jag får panik,panik,panik och känner mig helt tom.. Det är liksom något som jag önskat som gått i uppfyllelse..
Jag har besluts ångest och vill gömma mig och det har jag också gjort senaste tiden ( under mitt täcke i sängen )
Trodde att tid för mig själv skulle få mig att veta vad jag ville, men icke!
Jag orkar inte med sånt här, kan saker inte bara flyta på automatiskt så jag slipper bestämma själv..
Gör si, Gör så..

Det är liksom något så stort, något som har tagit upp en stor del av mitt liv, det är tomt att inte längta längre..
Det är en klump, som bara blir ännu större ( och jobbigare ) faast..


Det är liksom du.. vad hade jag räknat med? att det skulle vara lätt?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0