Reggae

Gårdagen med Frugan blev över förväntan..
vi satt hemma i min säng, fnissade ,drack lite vodka och lyssnade på reggae..

När vi druckit upp så drog vi ned mot festivalen, bara för att checka läget liksom.. Funderar på att dra dit ikväll om vädret är okej!
Var piss väder just igår men jag var på bästa humöret, som alltid med frugan vid min sida!
Glööömde alla problem och vi bara flummade runt..

Kvällen slutade hemma hos mig igen, med two dyngsura hoes, leriga byxor och skor ( efter en tur i en skog med polishundar ) en massa spårade fimer och snack om grodor och prinsar..

Om ni fattade allt vi pratat om under kvällen hade ni tyckt vi var sjuka i huvudet..haha
TUR att det bara var jag och frugan!


- Titta vem jag hitta, paaaaaaaaaapi, Linda, PAPI! (sprattlar i handen)

- ***** Kom fraaaaaaaaaaaaam! Julia han försvann, han hoppa in bland buskarna! (letar febrilt i gräset)
 Jag hittar han inte, Det här måste betyda något, att jag typ jagar honom och han inte vill ha mig..
Han var liksom, PRECIS rätt storlek! Större än Papi men mindre än ****!

-  Luugn Linda ba lugn, han leker lite svår bara! Snart ser du honom igen! klart han vill vara med dig!

- Jag tror det här betyder att han inte vill vara med mig julia..

- Men vad fan betyder det här då?! Att papi inte vill vara med mig?
( tappar i marken ashårt )
Tur att han är stryktålig, jag menar, han får mycket stryk nu. (BAM, tappar igen)


bästa!

Vi funkar alltid, 100 %


Postat av: Anonym

110 %

lite finare, lite bättre

2008-08-08 @ 19:07:23
URL: http://lendas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0