buhuhuh

Idag är alla ute och härjar  förutom jag..kul.. Själv ligger jag hemma i soffan och darrar...
Jag är sjuk och irriterad...Vill också ha kul, vara ute och slira..

Idag så svimmade jag på jobbet, jag fick ingen luft, hela halsen var stängd.
Efter fem minuter började hela jag darra,gråta och kallsvettas..
tur att jag jobbar på en vårdcentral säger jag bara!
Så det bar av, in till läkaren, in med blodtrycksapparater, nålar, stetoskop och inhalator.
Fem minuter och fyra inandningar  med medicin senare ( fortfarande utan luft i mina lungor ) så var jag så nervös så jag både höll på att kissa på mig och börja skrika i ren panik. Måste jag säga att jag höll mig för att verka vuxen och stark?

Jag vilade iallafall 20 min på jobbet och sen blev det provtagning. DÅ kom det, tårarna sprutade ut och alla tyckte så synd om lilla mig..
Nu har jag tagit massa prover, kul..
Det visade sig på två av proverna att det är något fel med mitt blod, mindre kul..
Imorgon kommer fler provsvar som säkert kommer visa värre saker, ännu mindre kul
Just nu ligger jag hemma i soffan själv, svinhungrig, utan att någon bryr sig om att jag typ är döende..inte alls kul..

Nu ska jag lägga mig under täcket och tycka synd om mig själv..
GODNATT

Postat av: Anonym

jag bryr mig faktiskt! annars hade jag inte ens gått ut! :(

2008-07-31 @ 03:08:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0