Chillpill

Igår blev det en chill hemmakväll med tjejerna hos E och A.. det blev lite tv-spel, turneringar och ett par shots..
( även fast jag lovat att inte dricka en droppe ) tokigt!

Idag har jag solat hela dagen och bränt mig all over my body..jävligt skönt!
Ska börjar grunda för Mallis som vi förövrigt gjorde sista betalningen på idag! Yeahpp!

Nu ska hela familjen iväg på festligheter ( jag är inkluderad ) och jag bara vet att det kommer bli så mysigt..men tyvärr är alkohol med på schemat ikväll också..för sista gången innan 3 veckors jobb och semester!

Imorgon hoppas jag på att det blir mer sol och bad så jag kan stå upp för mitt namn, tomaten..
Hör av er tjejer, för imorgon är jag deffinitivt på för lite bad vid fjällnora!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0