Det är inte lätt när det är svårt..

Det blev en mycket hård kväll igår, helt sjukt hur vuxna människor festar egentligen..haha
Alla shottar, blir tokfulla, börjar kramas med alla yngre och beter sig värre än vad folk i vår ålder skulle göra...

Jag började må illa redan vid 10 tiden och ville helst bara hem och krypa ner under mitt täcke..
För mycket snaps,vin, shottar och drinkar..uuh äcklittt!

Idag har det bara blivit solning i vanlig ordning när man jobbar, men har tyvärr inte bättrat på brännan något eftersom jag vaknade halv 1..
Får helt enkelt ta igen det på resan, som jag tjatat om hela dagen..ska bli så grymt skönt att bara komma iväg..
ta det lugnt och sola...

Snart ska jag ner på stan för fika.. `
men jag mår illa och j har konstiga vibbar i kroppen, som jag alltid brukar fånär något konstigt/jobbigt ska hända..

vad fan kan det vara den här gången?


Postat av: Anonym

jag hände :(

2008-07-27 @ 21:26:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0