Efter 12 timmars sömn är jag på topp igen..

Sitter jobbet igen, men idag är jag super pigg!
Somnade hemma i soffan klockan 18.30 igår och vaknade imorse i min säng då det var dags för att gå till jobbet!
Måste varit sjukt trött då jag knappt märkte när mamma ledde in mig till sängen..haha

Idag är det varmt, särskilt här inne i receptionen.. jag svettas..Pinsamt när det kommer massa söta killar hit som man vill ha ett givande samtal med, haha
Sen är ju precis all färg på kroppen är ju borta, så jag ser helt genomskinlig ut..

Ikväll ska jag vara hemma och ta det lungt så jag orkar upp för sol och bad imorgon..

Gud var tråkigt liv man har när man jobbar heltid, fyyyy!

men dock CASH!
Boka resa idag?!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0