en kväll i slirig anda. igen.

En vild kväll igår och för alla som undra så slira jag i vanlig ordning med tjejerna..
Trodde inte att en vinflaska skulle räcka för mig,men den räckte mer än väl.. blev kalas!
Kan ifs berott på att jag fick hetsa i mig den på 10 min..så jag har faktiskt något att skylla på!

Idag mår jag som förtjänat..eller jaaa
värre än förtjänat..för jag förtjänar inte att må såhär..

Jag är bakis, har blivit förkyld ( igen ) och spyr..ingen hit alls..dessutom har jag ångest över allt jag borde ordna..
som jag definitivt inte ordnat.. bla bla bla bla orka

Nu blir det en rehab resten av sommaren, har  bestämt mig för att ta tag i allt nu.. 100 %!
Alla dom där 1000 sakerna som ligger som en klump i min hjärna och bara väntar på att få bli lösta..

Måste röra på mig mot sängen.. blir en tidig kväll..

mwah!

Postat av: Anonym

vi får väll se om det där med rehab håller gumman ;) haha

2008-07-03 @ 22:56:33
URL: http://luckycharms.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi får väll se om det där med rehab håller gumman ;) haha

2008-07-03 @ 22:56:45
URL: http://luckycharms.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0