jag tänker tankar, jag aldrig tänkte

Igår blev kvällen både längre och mer händelserik än vad jag och Linnea trott..

Efter att vi kollat på filmen " I now pronounce you, Chuck and Larry", ätit melon, spelat tv spel?! och skrattat åt mängder med bilder, trodde vi det var dags att sova
( klockan var runt halv 2 )

Men så fel vi hade! Istället kom P, A & M och hämtade oss med bilen för en fisketur mitt i natten?
Så vi körde motorbåt, käkade mackor och försökte få upp gammelgäddan i hela 5 timmar..

Imorse kom jag hem efter klockan 8 på morgonen, utan fisk , med linnea och käkade taco..trött som fan !

Dagen har spenderats på balkongen, med sololja med ännu mer mat och hatiska tankar..
Har varit så jävla arg och irriterad hela dagen. Bråkat med pappa, surat och har tänkt på hur många svin det finns runt omkring mig.
Har till och med funderat på att boka en utlandsresa alldeles själv för att slippa se allt..

Nu ska jag ta en promenad, äta mer mat ( beach 2008? näe ) och kolla på film..

Imorgon är jag säkerligen på bättre humör! :)

 
...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0