Ögonen går i kors!

Här sitter jag igen, en tidig morgon klockan halv 10.
Jag har varit vaken 3 timmar, tillskillnad från de slöa flickorna hemma i min säng,som fortfarande ligger och sover..
jag är inte allllllllls avundsjuk, höll bara på decka rakt ner på mattan imorse när jag gick upp!

At my place är det nämligen päronfria dagar just nu, så både Louie och Lina har fått en nyckel så de kan bo med mig!
Igår hade vi myskväll med massa goff,film och vi snacka om så sjuka grejer mitt i natten, så vi alla tre helt plötsligt deckade av skratt attackerna..

- Jag äälskade när ****** gjorde sånadär ljud som en hund i mitt öra *sniffgrufffsnoff*

- Men vadå? Har ni blont/mörkt, krulligt eller rakt?

- Ungefär såhäär stor? *Visar med överarmen*
- Men hallå det är ju skit litet?!

- Julia du skulle lätt kunna råka säga så på fyllan liksom! " Ja, men vi slickade lite på varandra " Du hör ju själv!
- Sant..

och vi får för guds skull inte glömma kondomkatten! haha, stackars!

Väldigt skönt att ha dom hos mig faktiskt, eftersom jag inte vågar sova själv! haha

Nu ska jag gå på morgonfika med tanterna här på jobbet, är bajstrött och tänkte det skulle vara passande med en koffeinkick!
Ikväll är det utgång inplanerat, känner just nu att jag helst skulle vilja gömma mig under täcket hela kvällen,
Men mååååste bli pigg så jag orkar med detta..
För dom som inte förstår hur trött jag är, så kan jag meddela att jag skaupp nu varje dag kl 06.30 i fem veckor, oavsett om jag går ut och minglar eller inte..Jag kommer dö imorgonbitti!

Latten väntar!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0