Som hasch fast liksom, bättre!



Det här är Izak och min fru! Izak är världens sötaste kisse, men idag är det min fru Linda Larsson jag vill tala om!

Denna dam är en brunett i sina bästa år. Hon är förstås lika tokig som jag själv och bangar förstås aldrig på upptåg.
Detta har gjort att  vi delat många sjuka händelser tillsammans, som aldrig kunde varit desamma med någon annan!
Utekvällar,Resor,Fyllesjungning,Skedkvällar,WELOVEHOUSE?, nääsblodbitch,öl-kvällar, sovaöver på hemlig ort, och en massa fler spårade händelser som bara gör mig glad då jag tänker på dem !

Vi är precis lika liksom.
Vi kan sitta i timmar, med en kaffe i handen och bara snacka massa skit om alla konstiga människor i Uppsala.
Hon skrattar åt mina skämt ( som ingen annan tycks förstå ) och hennes skämt kan få få mig att kikna av skratt tills jag ligger dubbel på marken..
Hon är  den bästa frugan man kan ha..
Tänk er en liten liten prick i hela universum, som kan göra så mycket! ( en liten prick med löshår och stilettklackar alltså!)
När jag är som mest nere och bara ser det dåliga med saker, killar, kärlek, jobbet ,younameit, så ser hon alltid något bra i det. Hon kommer med kloka/okloka förklaringar och får mig alltid att tänka till en extra gång. Och på något jävligt konstigt blir jag ändå på bra humör igen..
Frugan är liksom en person man kan ringa, närsomhelst och bara säga "Kom vi tar dile, prommis,film och sked ikväll"
och hon är där på bumsen..

Hon kan få vilka pojkar hon vill bara genom att le brett med sitt vita leende och när hon struttar omkring på stan i sina highheels så vänder sig massor av pojkar om. ( men tänk dig, jag kan ändå lita på damen att hon aldrig skulle röra mina Mr's)
När frugan är borta blir det tomt, även om jag levt störst del av mitt liv utan henne..det har jag liksom märkt när vi är ifrån varandra en vecka eller två..
Det blir liksom inget fniss, inget sovsällskap i skedställning och inga promenader med dilee..

Jag är glad att ha dig som fru!

Du är liksom som hasch , fast liksom bättre :) *Paranoid och storamörkaögon*

Nu ska jag ligga och tänka på Mr Sex's blonda krull och en underarm,frugan! Imorgon solar vi!

/ DIN FAMILJ ( lillrumpa och IZZ )

Postat av: FRUGAN, vem annars?

hahahah, du är bäst min lillisrumpis, vad skulle jag göra utan dig. Alla vansiniga upptåg, kaoskvällar, puretimes, matlagning (nudlar), sushi, pizza på bryggan, kaffe i handen och skitsnack, killproblem, cykelpromenader, djupa snack om allt mellan himmel och jord, tequila, allderless för sena nätter, fyllebråk, Din mjuka säng, dina fingrar i mitt hår mitt i natten, ja vad skulle allt det vara utan dig. NADA, NOTHING, INGENTING.

Jag är glad att vi möttes

(för vi tänkte ju båda två: Oj vilken snygging, henne måste jag bli kompis med!) haha

Fan, nu blev jag sugen på en Six stitches eller In your dreams.

2008-07-30 @ 10:54:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0