Yesssir

Klockan är nu 4 och jobbet känns inte alls lika "kul" som det gjorde imorse när jag vakna..
Jag har druckit för mycket kaffe och är överhypad, samtidigt som jag är skit hungrig för att jag glömde maten hemma idag..
Om en timme är det tänkt att jag ska sitta ute i solen med en latte och det verkar ju otroligt nog som planeringen kommer hålla! Yeesir

Ska möta Lina klockan fem för lite shopping och skvaller och
ikväll blir det mys hemma i lägenheten med Baby Boo och en skräckis?
Vi har inte setts på år och dar så vi har nog en del att prata om! 

Sesdå!

ps. sponkie R.I.P

Postat av: BB

kmr hem om en vecka da ska vi leva livet massa att prata om puss!

2008-07-21 @ 20:18:16
URL: http://blertas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0