En kväll med jordnötsmatande bögar

Kom hem för en stund sen efter en väldigt mysig kväll med Linda och Hanna..
Vi drog oss ned på BJ för att kolla EM-finalen, där vi satt under två stora flecefiltar och mös..

Utan dricka och som (nästintill) de enda tjejerna på BJ så var jag dum nog att slå vad om vilka som skulle vinna..
För dom som inte känner mig, så har jag har aldrig tur och förlorade förstås även den här tävlingen..
men men, vad gör man inte för lite spänning under matchen..så nu är jag skyldig Hanna x antal drinkar..(se Bloody Mary)

Nu ska jag äta upp min pizza ( ätit pizza 3 ggr idag, haha ) och sen hoppa ned under duntäcket i min stoooora ensamma säng..

Hatar att sova utan sovsällskap, så ska faktiskt ringa Linda imorgon och fråga om hon vill flytta in här igen..

Natti!

Postat av: Den där Hellman

Heta jordnötsmatande bögar, om jag får be!

2008-06-30 @ 21:49:55
URL: http://iamhellman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0