Gårdagens slir

När jag kom hem från Ayia lovade jag mig själv att inte supa på flera veckor.. eller jaa iallafall till och med midsommar
(som jag också hade tänkt att vara nykter på från början)

Men igår brast det. Då Hanniballi efter en lång mysig, depp dag,kom på den briljanta idén att kolla på matchen på krogen..

- Abstinensen var hög
- Happy Hour i baren
- Fritt inträde
- Skönt folk på people? ( ovanligt nog )
- Samt ca 10 st flaskor skumpa


Behöver jag säga mer?
Det sägs att jag efter 11 vandrade omkring själv med stirrig blick, med en lika tokig hanna i handen?
och det sägs dessutom att jag vurpade med min trasiga cykel 3 gånger på vägen hem?
Detta är fan inte okej! Men så jävla kul, så det var värt alla skrapsår

Imorgon bär det av med dom skönaste brudarna till Upplands Väsby för midsommarfirande!
Där jag kan glömma bort livets smärtor, sponken, saknaden av ayia och smygtönten..
Längtar!

See ya!


Ungefär SÅHÄR slirig?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0