Man mår som förtjänat efter en kväll på People..

Idag är jag sliten, och då menar jag, sjukt sliten..
även om jag knappt drack igår så darrar hela kroppen, jag mår illa och har migrän..
som förtjänat..

Gårdagen spenderades otroligt nog på people, tro det eller ej?
Om jag ska vara 100% ärlig så tänkte vi dra så fort vi kom in och såg  alla bönder med neongröna nätkläder. Men istället för att deppa, dra hem och sminka av oss, så tog vi sakerna i egna händer och gjorde det bästa av situationen..
Efter några jordgubbscider var vi på G,och kvällen kunde inte slutat bättre!

Kvällen slutade med fyra glada tjejer på BK med varsin Whopper Meal, där B var kaxig, N var kär, L var slirig och jag var hungrig..

Nu sitter jag här i soffan med en påse godis och 2 liter sprite zero för att ladda om inför kvällen.
Tjejerna har nämligen storslagna planer även för ikväll. Vi ska tydligen ha tjejkväll med drinkar på balkongen..

Nu ska jag stänga av datorn och lägga mig och sova brevid linda ( ja, hon sover som vanligt )
det är ju ändå skitväder ute!

Det är sånahär dagar man önskar man hade någon att krypa upp till med ett duntäcke och bara mysa!
Såå jag hoppas Linda är lika sugen som jag på lite mys!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0