Media och Pojk fri vecka..

Just nu är jag och Linda på gång för att åka till sthlm och ha en mysdag..lite sent ute kanske, men det är lätt värt det!
Vi ska nämligen leta upp stockholms bästa sushi restaurang, fika och shoppa!
och till råga på allt får vi skjuts av mannen med den vita hatten...

Jag och damen beslutade just en  annan sak också, som vi dessutom ska hålla denna gång! annars blir det hård bestraffning..
 ( eftersom vi har sjukt svårt för att hålla vad vi lovar, så krävs hårda bud )

Under denna vecka ska vi klara två saker..

1. Ingen media kontakt under hela veckan, med andra ord, mobilen stängs av nu och internet kontakten göms längst ned i garderoben. Om ni vill ha tag på oss, dra ut i vimlet på onsdag eller knacka på det gröna huset vid vaksalatorg!

2. Inga killnamn eller något som överhuvudtaget har något med det manliga könet att göra ,ska nämnas!
( Kan bli lite knepigt, då man som tjej ofta pratar om killar, meeeen det ska gå så bra! )

Den här veckan ska med andra ord bli en tjejvecka, med massa mys med flickorna!

Nu måste vi kila, bilen kommer förbi om en timme och vi har knappt stigit upp..

Önska oss lycka till..
Bloggen, internet och mobilen kommer tillbaka om en vecka ( om jag orkar vänta så länge, haha )
annars spenderar väl jag och tjejerna kvällen med killsnack och internetsurfande som vanligt..


See yaa!

Postat av: Lisa

hur fan ska jag få tag på dig på onsdag :( ?

2008-06-24 @ 22:20:19
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: Lisa

om jag ska va helt ärlig (vilken man ju ska) så har jag tröjan på mig. Ludde kom och hämtade mig vid halv tre. själv då gumman? tack för en trevlig kväll!

2008-06-26 @ 22:11:47
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: Lisa

det låter underbart! you've got my number hun!!

2008-06-27 @ 00:30:34
URL: http://lice.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0