Myskväll med Tofflan och Sponken!

Nu har jag varit nere på stan och haft en otroligt mysig kväll med flickorna + sponken + tofflan och käkat pizza.
Fick visserligen ont i magen på en gång efter första tuggan, men man mår väl som förtjänat? buhu


Nu ska jag och Linda ( mitt enda sovsällskap, forever ) hoppa ned i min sköna säng, titta på spökfilmer och dricka té..

Ibland önskar jag faktiskt att jag också hittat den sanna kärleken som endel av mina vänner tycks ha funnit.. så man hade lite mysigt sovsällskap!
Men tills den rätta kommer så nöjer jag mig mycket väl med babyboo,duntäcket och izak!


Alla kommer hitta den rätta, någon gång !

Lisa, Kloka, underbara du!



Postat av: IZAAA

på onsdag är de du å ja gullet!

2008-06-23 @ 13:48:48
URL: http://lice.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas bara man inte fegar ur när man väl hittar den rätta.

2008-06-23 @ 20:44:51



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0