Slirig sommar och sjuk som ett as

Bloggen startas upp igen. Om inte för DIN skull Linda.
Så är det för att jag ska skriva om vilken händelserik sommar jag har...

Kom hem i förrgår från Ayia Napa efter en underbar vecka tillsammans med Lina, som sent kommer glömmas!
Men vad är det man möts av?
Vädret är skit, att sitta hemma är skit, att jag ska jobba snart är skit och att jag mår så jävla dåligt gör inte saken bättre...

Jag har ont i huvudet,halsen,munnen,magen, har halsbränna, blåsor på hela tungan och mår illa..
Precis som förtjänat efter en hel vecka med 15 timmars sömn, hårt festande och massa alkohol..
Vem ska jag skylla på?

Nu är det 4 veckor kvar av semestern sen börjar det hårda livet med jobb,jobb, jobb och sen ännu en utlandsresa..

Hoppas jag orkar hålla ut.. Just nu känns det INTE så...

varför, varför, varför ska allt sånt här hända mig? typiskt





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0