Tillbaka. Ja, på bloggen iallafall

Jag är besviken på mig själv, fruktansväääärt besviken.*smisk på rumpan*
Men jag orkar inte hålla mig borta från omvärlden längre.
(särskilt inte när linda ligger och sover hela dagarna i sängen)

Men ärligt talat så tycker inte jag att skriva av sig på bloggen går emot våra veckoprinciper, eller?!
jag pratar ju inte med någon?

Senaste dagarna har  varit sjukt bra.
Även om jag varit jag varit sur,bitter,sjuk och oresonlig..
Varvat med glad,högljudd och hypad.. inför  alla sjuka grejer vi hittat på som sambos..

Det ser ut som ett bombnedslag i lägenheten, med smutsiga kastruller, tallrikar , kläder överallt och massa snacks och godis i alla hörn!
stackars linda som får fixa med allt eftersom jag helt plöstligt blivit sjukt slö och trött i kroppen..
Inte särskilt konstigt att hon är skit trött kanske?

Näej dags att kila ut i köket och städa lite, så Linda blir glad när hon vaknar.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0