Midsommarhelgen vare va?

Jag måste säga att midsommarafton var över förväntan..
hade en riktigt riktigt bra dag, med de bästa människorna, godaste maten, lagom mycket dricka, och en hel del sjuka och roliga saker..( som tex. att någon eldade upp bastun så min favorit kofta strök med )
Var med andra ord en helspäckad, fulländad dag!

Jag vaknade upp i en säng som vid mitt sängående var tom, men som på morgonen innehöll ca 10 personer..
Alla låg hullerombuller, det var spya på golvet, någon låg och tog en öl, några andra shottade och JAG hade bara ont i huvudet, magen och höll på att spy av lukten från sörjan på golvet..
Inte nådigt, så jag hoppade ut i en bil och sov där ett tag istället.. och vaknade först när vi skulle åka hem igen..


Igår kväll efter en hel dags "dagen efter goffande" gick jag med Linda på Sex & The citys premiär och därefter drog vi till redroom för att dricka en cosmopolitan för att känna och lite som Carrie ( Julia ) och Samantha ( Linda,moahaha )
( som med vår ekonomi blev två cider istället )

Klockan 2 i natt åkte jag hem på cykeln, något irriterad,  illamående och allmänt otrevlig, enlig säkra källor...
Men vad ska man göra efter ett par slitsamma, ohälsosamma veckor?

Ikväll blir det mys på en liten restaurang nere i stan med flickor, för lite mys och skitsnack..
right girls?

See ya!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0