Det var kul så länge det varade men nu är det fan läkt!

Dagen har gått över förväntan, och allt har bara flutit på ..
har dessutom varit på så sjukt bra humör..lalala
Inte så konstigt att tjejerna undrar vad fan jag håller på med när jag går och ler/fnissar för mig själv utan någon som helst anledning..
Klumpen i magen var liksom borta imorse, jag var helt glad när jag vakna och ville gå upp.
Äntligen har jag liksom bestämt mig för något. Något som jag vill och som jag vet är bra för mig.
Hoppas det bara går vägen den här gången!

Dessutom har ytterligare 4 gubbar 50+ flörtat med mig idag, tääääänk vad populär man kan vara..herrejesus..
så himla sexigt när dom slickar sig om munnen och gör en överdriven flört med ena ögat...

hahah en hel sten är borta, jag flyger på lätta moln..

Just nu sitter jag hos bigsis och myser alldeles ensam.. ska städa lite nu och sen laga middag till paret..

Har inte tid med sånt här.. ses..kanske..








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0