På fredag är det inga mer dubbel..

Kom nyss hem, efter en trip med the twins. Måste ärligt säga att jag var jävligt skeptisk till en "picknick" först..
Men det blev massa mys och snack på en filt med tända ljus och gott att äta.
Kan inte bli mycket bättre en tråkig höstkväll, och visst mådde kroppen så mkt bättre efter!

Imorgon är en stor dag, med mycket saker och fixa. Kommer bli fullspäckat och stressigt..och...på fredag händer grejer..ovanliga grejer! Saker som jag och  mina tjejer aldrig skulle göra, men som vi kommer göra!

Vad som händer är actually inte officiellt, men dock något jag och de inblandade behöver efter allt som hänt!
Vi har samma problem, alla tre, samma tankar, samma lustar som rör sig i oss.
Det som händer en, händer två, händer alla tre.. sinnesjukt!

På fredag begraver vi allt det här ! haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0