+

Jag har så mycket positiva känslor idag, det känns som om att något ska hända, men jag kan inte sätta fingret på vad.
Jag har varit orolig senaste dagarna, inte orolig för något speciellt, utan bara orolig över livet och nu känns det som om all oro bara släppt.

Jag hittade min ipod igår ( som har varit borta i flera månader), så jag laddade den under natten och så lyssnade jag på  typ 100 år gammal musik påväg till jobbet.
Jag kan få så otroligt mycket minnen och känslor av låtarna, så jag kan bli helt hypad och tror jag åker tillbaka i tiden, haha!
Så idag i bilen satt jag och fnittrade som en barnrumpa, log för mig själv och mådde allmänt bra.

När jag tänker efter så älskar jag allt jag gått igenom,varje minne, varje dag, allt, allt allt  annars hade jag aldrig varit jag, och annars hade nog inte allt känts så jävla underbart.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0