FREDAG

Idag är det fredag. Fredag borde i min ålder innebära, festa, skaka rumpa, dricka vodka och allt som hör till...
Men jag har tröttnat på det, been there done that liksom ;) haha
Ska umgås med bigsis hela kvällen så vi får se vad vi hittar på! Tydligen skall hon upp imorgon klockan 7 till tandläkaren, så lär bli en lugn kväll! We'll see, we'll see!

Sitter och kollar på resor, är så jävla sugen så jag håller på att dö... tänk värme, solbränna och paparplydrinkar på stranden..
Tyvärr så är det ju rätt komplicerat att bara åka när man har heltidsjobb, men om den rätta resan kommer upp så får vi se på den fronten också!

Nu ska jag shoppa träningsskor och träningsbyxor! Bye!

....och föresten, på tal om träning så måste jag ha världens absolut sämsta kordination NÅGONSIN, fyfan, aldrig mer gympa pass för mig, tacka vet jag gym ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0