hej din gamla hagga

Var på sjukhuset imorse och gjorde massa tester och allt såg jätte bra ut!
Skit dåligt blodtryck bara, men det var tydligen inget att oroa sig över ;)

Slutar vid 3 idag, sen ska jag till sjukhuset igen på "nya" äventyr, haha

I eftermiddag blir det mys med lina över några koppar kaffe, men först ska hon till Stockholm!
Ska förstås hålla tummarna för min robinsson AVATAR som är på casting idag!
Lycka till hjärtat, klart du klarar det!


SAKNAR DEN HÄR DAGEN, blir det favorit i repris soon eller?
( föresten, så ser jag bara hårlös ut på kortet för jag har blond utväxt,snyyyyggt va? haha)

Postat av: lina

Hej älskling!!!!!!!!



fick du mitt sms ellor? komm hem för lite mer än en timme sedan.. det här tog minst sagt hela dagen.. kanske kan hitta på något mys i helgen???



jag är slut som artist! livet är hårt som robinson-lina. vi hörs imorrn PUSS HJÄRTAT <3

2010-03-18 @ 21:56:57
URL: http://jagochlina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0