I need some fine wine and you, you need to be nicer!

Somnade mitt under filmen igår medan hjärtat satt och pluggade! såå duktig!

Imorse vaknade jag kl. 5 av att jag hade jätte ont i magen och det gick  inte att somna om eftersom Izak hade bestämt sig för att stå och skrika i 40 min. (Hade lust att strypa honom och slänga ut honom genom fönstret!haha)

Nu är jag på jobbet och har dessutom fått ont på ena sidan i halsen, suck!
Lär ju bli lugnt den här helgen för mig, så jag är pigg tills nästa vecka :)
Eller så blir det inte det ;) jag kan ju inte påstå att jag är osugen på ett glas vin eller två...
Vore mer än underbart att bara snacka med tjejerna över some fine wine, vi får se om halsen orkar med det!

Dags för lunch, idag blir det tacopaj! (marta: utan tacopajsnubben dock! haha)








Postat av: karran

fyfan vad jag saknar izak.

2010-03-19 @ 14:33:56
URL: http://karolinasandberg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0