Lista:

1. När vaknade du idag?
Kl. 06.35

2. Vem tillbringade du minst två timmar med igår?
Karro!

3. Hur lång är du?
Precis lagom, 167cm

4. Vilken var den senaste film du såg?
The Orphan, riktigt bra skräckis!

5. Vem ringde du senast?
Pappa!

6. Vem ringde dig senast?
karolinasandberg.se

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Haha, lätt skicka sms!

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du din mamma senast?
Två dagar sen :(

11. Vilken ögonfärg har du?
Ljusgröna

12. Hur gammal är du om 5 år?
26, herregud!

13. Vilken är din favoritplats?
En vit strand.

14. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörker och mitt tickande element, trodde det var spöken i det, haha

15. Vem fick dig att skratta senast?
Karran

16. Hur länge har du kampat som längst i ett tält?
En vecka

17. Hur stor är din säng?
120 cm, skall ha mycket större så fort jag har plats!

18. Har du bärbar eller stationär dator?
Bärbar.

19. Sover du naken eller ej?
Har aldrig sovit naken i hela mitt liv, har alltid mjukiskläder på mig ;)

20. Hur många kuddar har du i din säng?
Tre som är bara mina!

21. Hur många landskap har du bott i?
Ett, Uppland!

22. Vilka städer har du bott i?
Bara Uppsala

23. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Pumps

24. Är du social?
Alltid.

25. Vilken är din favoritglass?
Blåbärsglass!

26. Vilken är din favoritefterätt?
CHOKLAD!

27. Tycker du om kinamat?
Räknas sushi?

28. Tycker du om kaffe?
Japp, 4-5 koppar om dagen!

29. Vad dricker du till frukost?
Mjölk

30. Sover du på någon speciell sida?
På vänster sida

31. Kan du spela poker?
Näää

32. Tycker du om att mysa/kela?
It depends.

33. Är du en beroendemänniska?
What?

34. Känner du någon som är född på samma dag som dig?
Nä ingen.

35. Vill du ha barn?
Absolut :)

36. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite italienska.

37. Har du någonsin åkt ambulans/polisbil?
Båda, haha

38. Föredrar du havet eller poolen?
Lätt polen, havet är läskigt!

39. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, nöjen och framförallt mat!

40. Äger du några dyrbara smycken?
Yes, arvegods!

41. Vilket är ditt favoritpogram på tv?
Kollar nästan aldrig på tv-program, blir mest filmer!

42. Vem är den roligaste personen du känner?
Jag själv! hahaha

43. Sover du med gosedjur?
Nä bara Izak!

44. Har du kvar några kläder från när du var liten?
Intressant.

45. Flirtar du mycket?
Nä!

46. Kan du byta olja på bilen?
Har aldrig försökt.

47. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Inget körkort.

48. Vilken var den senaste bok du läste?
Svek

49. Läser du dagstidningen?
Japp, har UNT hemma så läser varje morgon.

50. Prenumererar du på någon vecko/månadstidning?
Någon schysst människa har beställt ett års prenumeration av ELLE. ( Har fortfarande inte kommit på vem )

51. Vilken färg har ni på bilen?
Silver

52. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Lugna Favoriter

53. Vad var det senaste du krafsade på ett papper?
Eh?

54. När var du i kyrkan senast?
När jag konfimerade mig?

55. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Perra!

56. Vem var den som senast gjorde någonting speciellt för dig?
bebis!

Postat av: lina

hihihi jag e nervös men jag ska kick some ass imorrn ;) vet inte hur långt tid det där kommer ta, but I will call you när jag är tillbaks i Uppsala!



SAKNAR DIG!

2010-03-17 @ 10:49:02
URL: http://jagochlina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0