Sjuk...

Sov hela dagen igår, var vaken några timmar och sov inatt mellan 21.00 - 10.30.. Inte okej.
Känner mig fortfarandes som en zombie, har skit ont i halsen, i kroppen, i magen, you name it!

Ligger i sängen nu och kollar på något barnprogram "Fiffi" som handlar om en blomma som kan prata, creepy, febern blir inte bättre direkt.

Skulle ju egentligen jobba idag, men fick sjukanmäla mig :( jag som hatar att vara hemma en hel dag. Får panik!

Nu ska jag försöka äta lunch..får se om jag orkar...

bye


Postat av: lina

:( Oh noo.. krya på dig älskling..

känner mig också sjuk.. kan ju inte göra annat i detta väder



ses snarrrrrrrrrrrrt!!!!!! <3<3<3

2010-03-22 @ 18:17:32
URL: http://jagochlina.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0