Working 7.30 - 17.00

Sitter på jobbet och mår som en påse bajs  Är så himla trött så det känns som grus i ögonen och så är det svårt att titta. Dessutom har jag mer ont i halsen än tidigare ( har haft det från och till i två veckor ) så börjar förmodligen bli sjuk, Puuuh!

Igår kom Karran hem till mig och myste, det började med videos på snygga killar, haha, plus lite gammal musik och slutade med ett varsitt glas vin och läsning om alkoholmyter.
Vi kom fram till att både jag och Karro har en farlig alkoholkonsumtion, då det tydligen är bättre att dricka 2 glas vin om dagen?!, än 5 glas på helgen. Jadajadajada.

Imorgon ska jag till sjukhuset för en massa tester, hoppas verkligen allt är okej, är skit nervös, så önska mig lycka till! :)


back to work! later!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0