SATC

Jag var på Sex and the city 2 förhandsvisning igår med några av tjejerna!
Den hade fått jätte dåliga recensioner, men dom som recenserat kan inte ha varit SATC fans alltså..
Den var grym, precis som förra filmen och alla avsnitten..
Jag fick gåshud flera gånger och började gråta..haha..men jag såg faktiskt att jag inte var den enda... :)
Konstigt att det kan kännas som man verkligen är med i filmen och typ känner alla skådespelarna, men det är väl så när man levt för SATC i flera år...

Dessutom slutade den precis som jag ville! men ska inte avslöja!

Iallafall den är helt klart värd att se! Så gå på fredaaaag!


Postat av: Sanna

Lördag hos mig för lite eurovision, och en festlig fortsättning därefter. Räknar med dig jullan ;)

2010-05-28 @ 00:06:58
URL: http://Sannalarssons.blogspot.com
Postat av: Sanna

Härligt! Självklart får du ta med Karln, men emir kommer inte vara hemma och johan kommer nog inte.. Men absolut om han vill så är han/ eller de respektive mer än välkomna :)

2010-05-29 @ 11:33:39
URL: http://Sannalarssons.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0